2016. február 6., szombat

9. papírmadár

Az előző bejegyzésben már emlegettem az írósulit. Nos, a mostani történet (és jaj, már megint mennyire elnézően dobálózok ezzel a szóval :D) az egyik ottani feladathoz kapcsolódóan íródott.
Nem konkrétan a feladatra, és végül épp ezért nem is ezt küldtem be, hanem írtam helyette egy másikat, de az ötletet, tény, hogy az a bizonyos feladat adta.
Mármint hogy ez a feladat: két-három oldalnyi csak párbeszédből álló jelenetet kellett írni (tehát nem lehetett benne narráció sem) úgy, hogy a többiek aztán kitalálhassák, hogy a két beszélgetőpartner milyen nemű és korú.
Szóval ja, ezt a feladatot kerültem meg ezzel a történettel.

 ~ www.chat-terek.hu/privat/20081110/ ~


kkkkkkkk: Itt vagy?
kkkkkkkk: ???
kkkkkkkk: Ezt nemnek vettem.
kkkkkkkk: Addig eszem.
kkkkkkkk: Még mindig.
kkkkkkkk: A harmadik rohadt tál müzlinél tartok. Ne már…
kkkkkkkk: Jó így magamban dumálni. Komolyan.
kkkkkkkk: Szóval képzeld, ma belém kötött az a csaj. Tudod, a copfos, görkoris. Akit te úgy neveztél, hogy a „kilencvenes évek sztretópia”.
kkkkkkkk: Mármint sztereotípia. Basszus, de nehéz ezt legépelni. Még jó, hogy ilyen sok időm van…
kkkkkkkk: „Jó.”
kkkkkkkk: Merre jársz,
kkkkkkkk: hol lehetsz,
kkkkkkkk: kedvesem?
a-chatelő-ló: Oooooké, egy Bódi Guszti-számnál hatásosabb belépőre számítottam.
kkkkkkkk: Én meg egy korábbira. Ilyen az élet, úgy tűnik.
a-chatelő-ló: De Bódi Guszti?!
a-chatelő-ló: BÓDI?
a-chatelő-ló: GUSZTI?
kkkkkkkk: Jaj, jaj, ne vetíts, te meg hogy ráismertél a dalra…
a-chatelő-ló: Google?
kkkkkkkk: Peeeersze. Béna duma.
a-chatelő-ló: Hogy csinálod írásjelekből azt a középső ujj mutatós dolgot?
kkkkkkkk: Haha. Hülye leszek elmondani.
a-chatelő-ló: Kitalálnám ám.
kkkkkkkk: Peeeersze.
kkkkkkkk: Jó, oké, tudom, hogy kitalálnád, és aztán felvágnál vele, hogy kitaláltad. Ismerem a módszereidet.
a-chatelő-ló: Ööö. Nem mindet.
kkkkkkkk: Mert hogy?
a-chatelő-ló: Tehát a sztereotípiád… Nem nehéz ezt legépelni. Mi van VELE?
kkkkkkkk: Anyádat nem nehéz.
kkkkkkkk: És semmi nincs vele, nem kell ez a capslockozás. Odajött, beszólt, én pont nem foglalkoztam vele, továbbállt.
kkkkkkkk: The. End.
a-chatelő-ló: Nyilvánvalóan nem „The. End.”, ha rögtön erről kezdtél el beszélni, amint beléptél chatre.
kkkkkkkk: Tévedés. A müzliről beszéltem először.
a-chatelő-ló: Tégy úgy, mintha beillesztettem volna ide egy szemöldökét kétkedve felvonó szmájlit.
kkkkkkkk: Tudod, az is nagyon kilencvenes évek sztereotípia, hogy lövésed sincs a hangulatjelek használatáról.
a-chatelő-ló: Ó, igen, nagyokos? És tudod még mi kilencvenes évek sztereotípia? A CHATSZOBA.
a-chatelő-ló: Vagy úgy választani nicknevet, hogy ráfekszel a billentyűzetre? Aztán sikerül, ami sikerül.
kkkkkkkk: Te bezzeg sok gondolatot öltél a saját nickedbe…
a-chatelő-ló: Bajod van vele?
kkkkkkkk: Hááááát…
kkkkkkkk: Tudod, hogy nincs.
a-chatelő-ló: Fontos az első benyomás, ifjú padavan. Te a k-iddal elpazarolod.
kkkkkkkk: Mert a k-im milyen benyomást keltenek?
a-chatelő-ló: Hogy lusta vagy.
kkkkkkkk: Ouch.
a-chatelő-ló: Vagy hogy folyamatosan nyálat termelsz.
kkkkkkkk: ???
kkkkkkkk: Hogy mi?
a-chatelő-ló: Próbáld már kimondani hangosan a nickedet!
kkkkkkkk: Basszus.
kkkkkkkk: Haha.
kkkkkkkk: Tényleg.
kkkkkkkk: Leköptem a monitoromat.
kkkkkkkk: Te ezt gyakran csinálod? Otthon egymagadban? Mondogatod a nickemet?
a-chatelő-ló: Nem.
a-chatelő-ló: Sztereotípia (elsőre, elsőre, kezdőkém) lány. Mesélj!
kkkkkkkk: Mondtam már… The. End.
a-chatelő-ló: Bejössz neki.
kkkkkkkk: Mi?
kkkkkkkk: Ezt honnan veszed?
a-chatelő-ló: Egyértelmű.
a-chatelő-ló: Folyton körülötted sündörög. Piszkál. Ha neked is lenne copfod, biztos meghúzkodná.
a-chatelő-ló: Ovis. De egyértelmű.
kkkkkkkk: Soha nem is láttad, hogy viselkedik.
a-chatelő-ló: Nem kellett. Sokat emlegeted.
kkkkkkkk: Nem is.
a-chatelő-ló: Hm.
kkkkkkkk: Nekem nem tetszik.
kkkkkkkk: Csak hogy tudd.
kkkkkkkk: Vagy ilyesmi.
a-chatelő-ló: Oké.
kkkkkkkk: /;-) ???
a-chatelő-ló: He? Ez mit jelent?
kkkkkkkk: Ez a szemöldökét kétkedve felvonó szmájli.
a-chatelő-ló: Oohh.
a-chatelő-ló: És ja, nem. Nem kétkedve írtam.
a-chatelő-ló: Hiszek neked. Mindig egyenes vagy, kkkkkkkk. Ha azt mondod, nincs semmi, akkor nincs semmi.
kkkkkkkk: Jó! Mert nincs is.
….
a-chatelő-ló: Kkkkkkkk.
kkkkkkkk: Most hangosan mondogatod?
a-chatelő-ló: Kipróbáltam.
kkkkkkkk: És el ne áruld: jobban csinálod nálam, mi?
a-chatelő-ló: Hát, példának okáért, én nem köptem le a gépemet.
kkkkkkkk: Taníts, mester!
a-chatelő-ló: Videó chatelhetnénk.
kkkkkkkk: Vicceltem.
a-chatelő-ló: Én nem.
kkkkkkkk: Wow.
kkkkkkkk: Oké!
kkkkkkkk: Mikor?
kkkkkkkk: Lójelmezben leszel?
a-chatelő-ló: Nem tudom. Hamarosan?
a-chatelő-ló: Nem a lójelmezre.
kkkkkkkk: Tényleg az honnan jött? A chatelő ló?
kkkkkkkk: Vallj!
a-chatelő-ló: Az igazi nevemből.
kkkkkkkk: ???
a-chatelő-ló: Most a nevemet kérdezed?
kkkkkkkk: Igen.
...
a-chatelő-ló: Szombaton elárulom.
a-chatelő-ló: Akkor fogunk videó chatelni.
kkkkkkkk: Király! Nekem jó a szombat.
kkkkkkkk: Alig várom, hogy…
kkkkkkkk: ???
kkkkkkkk: Most kiléptél…?
kkkkkkkk: Te most halál komolyan itt hagytál csak így?
kkkkkkkk: Áh!
kkkkkkkk: Hatásos kilépőt akartál, ugye ha már a belépődet elrontottam…
kkkkkkkk: /;-)
kkkkkkkk: Aranyeső hulljon nékem,
kkkkkkkk: aranyeső a virágos réten…
a-chatelő-ló: MOST SZÍVATSZ?!

----------------

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése